Monday, April 19, 2010

Do you hear me talking to you...

I have some superb scrappy news to share with you all. It is long over due. I shoulda posted this a week ago but have been busy...Yada, yada, yada. Anyway I am the April guest designer for Kenner road! My very fav kit club as you may know. I was so super excited when Kerry asked me to guest for her. When I that kit came in the mail and I opened it, my heart skipped a beat. No lie! It it soooo wicked awesome. She sent me EVERYTHING! I have so much more to make with this it isn't even funny. I will show you what I have so far.

Made these sweet little coasters for my house. I bought the backs at the dollar tree and covered them with the paper in the kit. Then of course you will want to seal them. Viola. Custom coasters.

I stamped with glimmer mist on this one. Very fun. Looks like a water color.

This is a door plaque. I also used The Art Life flowers on this. Aren't they beautiful! I adore them and they are hella affordable. Check out Daniela's shop.

So that is what I have had time to make so far. I do have a few more things started so come back for those soon.

My living room is shaping up. Not quite what I want yet but it is getting there. Here are some more peeks.

The 19th was hubby and my 17 year (been together) anniversary. We had a beautiful day. We went and watched Death At A Funeral. Funny! I am amazed at how much we adore and love each other after all these years. He is my everything. He basically took me on a shopping spree-ish lol! Look what I got.

I loves it. I think I may need to paint it white tho just so it will match all that much better. That means taking off the crystals though. Eeeek we shall see.

I have some fun salvage finds. I really ♥ salvage. It just makes my home feel more homey. Did that make sense? Ha! Oh well.

That is what I have been up to. How bout you?


Tuesday, April 6, 2010

Our bodies get bigger but our hearts get torn up.

I was waiting to do a blog post with my creations from BG but it will have to be minus the creations. It has been to long since I posted anything soo I am breaking down and doing it without.

I sooo need to clean my desk. I just posted a pic on FB of the mess and well I got a few ppl that really gave it to me lol! At least it isn't dirt or anything. Just craft stuff thrown around. I cant help it. I try to be organized but I am sooo not. Especially when I have deadlines.

How was your Easter? It rained here! Booo on the rain. I do love rain but not on my parade dang it! The kids had to hunt eggs in the house. Not as fun as in our huge backyard. Oh well. The food was yummy. Hubby bbq'ed under the patio. Mmmmm.

I painted my living room. All finished. Well almost. Adding things here and there. Here are some peeks.

I know its dark but it is a peek. LOL! See my couch? I wanted white but they didn't have them so I got Turquoise. I will eventually get white tho.

My Easter display. That is a dvd cabinet I painted and added the wood applique things. His dad had them in the garage and I thought how lovely they would be on my ugo furniture lol! I am just waiting for my mercury glass knobs to finish it off.

Another pic of the display. Love me some salvage. I have that piece and 2 on my fireplace and one that will go on my other end table. Soon I will share all those too.

They had this lovely salvage corbel I want sooo bad but it is huge! I am talking gigantic! I dont know where I would put it. I really really want it tho. Maybe mothers day? LOL! First need to find a place for it.

OMG let me tell you it has been a fight in a half to keep my kids hands off the walls! Not to mention they broke only my very fav pot the other day. Now I know why I never fix my house up. I do this every few years. I hate looking at a ugly house so I decide I'm gonna try to fix it up. Then my kids prove to me that I am not meant to have anything nice! LOL! So frustrating. I am determined to keep this living room beautiful tho. It just makes me so happy to be in it. *sigh*

Now to do the rest of this house. The outside is soo in need of a paint job. Oh did I tell you. I HATE painting? Sucks but I must say the results are worth it. My kitchen needs a total re haul and I need to add another room on this tiny itty bitty house. Dreams dreams dreams. So many big plans. So little money ha!

Ok on to scrappyness. I have some oh so lovely news to share. I am guesting some beautiful lovely place. I cant tell you for where or who yet but I will soon let you all in. Soooooo super excited. Also I got a email from a lovely friend who wants me to use her beautiful products! More about that soon!

I will leave you with this little sign I made. Just something I threw together.

Love those canvas refill pages from prima and their packaging lol!

Oh one more thing. New mojo is up! The inspo is lovely and the prize package is yummy yummy yummy! Come check it out and play along!